>Pazartesi notları 11

>#Bizim milli takım ne zaman maç kaybetse fiks haber çıkar arkasından. Fatih Terim ve kurmayları sabaha kadar uyumadı, maç kasetini seyretti. Bunu okuyup ne düşünmemizi isterler ki futbolsever olarak?
#Danimarkalı lavuk sahaya girdi, canı yanan İspanyollar oldu. İsveç’in puan kaybını bekliyorlardı. Şimdi İsveç hükmen galip ilan edilecek. İspanyollar kuduruyor, Danimarka medyasından fazla tepki verdiler neredeyse.
#Anelka ve Ribery. Türkiye’den kaçan 2 adam Fransa’yı galibiyete taşıdı. Ribery’nin maç sonundaki demeci: Benim gibi Galatasaray’dan 0 -sıfır- bonservisle gelen biri için 25 milyon euro telafuz etmeleri beni mutlu ediyor. Lan bişey demeyeceğim!
#Boca Juniors bu hafta fena patladı. Copa Libertadores’de Cucuta’dan 3 yediler, ligde de Colon devirdi. Şampiyonluk ve kupa tehlikede. Taraftar başkan Macri’yi kazığa oturtur yakında.
#Haftasonunda iki final gibi maç var. Real Madrid, Zaragoza deplasmanına gidiyor. Kazanırsa işi bitirir. Napoli de Genoa’ya. Genoa kazanırsa Serie A’ya çıkar.
#La Liga bitmeden transfer piyasası hareketlenmeyecek. Barcelona şampiyonluğu kaybederse Eto’o arkasına bile bakmadan kaçar El Prat’tan ilk uçakla.
#Serie B’de muhteşem adamlar var. Bizim takımların transfer listesinde adları geçmez bile. Floro Flores, Calaio, Adailton, Belluchi. Güney Amerika’da ne bok varsa…
*Gazeteport çok sağlam bir kadro ile yayına başlamıştı. İşin hakkını veriyorlar. Hürriyet, Milliyet kasap dükkanı döndü. Yavuz Semerci ve ekibi gazetecilik dersi veriyor millete. *Erkan Mumcu, Truva Atı’ymış. DYP’nin adını bile değiştirtti. Birleşme olmayınca kalkmış özür diliyor. Üzüldüm yok hayır beter olsunlar.
*Baskın Hoca, İstanbul 2. bölgeden aday olmuş. Bizim bir oy da orada ona gider.
*Kadıköy çarşıda sabah bir adam büyük bir sırt çantasına yazar kasa rulosu doldurmuş, dükkan dükkan pazarlamaya çalışıyordu. Sabah sabah tuhaf oldum. Hayata tutunmanın böylesi. Yazar kasam yok; neredeyse ver oradan 10 tane diyecektim.
*Istanbul’da alkolsüz balık lokantalarının sayısının hızlı artışı ülkenin iktidarındaki partiyle direkt alakalıdır. Ne çok balık seven varmis da yaninda rakı içmezmiş. Bostancı’da olanı komik. Tabelaya meşhur yazmış. Ne zaman açtın ne zaman meşhur oldun kardeşim?
*Adana Asmaaltı güzel kebap yapıyor. Bahçe güzel, adana kebap orijinaline yakın. Murat Yakın vardı ne oldu ona?
*Mazhar Alanson andropoz tezlerine kapak fotoğrafı olsun kardeşim. Nedir bu adamın hali? Biricik Suden desen modacıyım diye yiyor milleti hayır sanırsın ablam Vivien Westwood . Yahu 30 yildir sekiyorsun alemlerde işte, olayın nedir ki?
*4-4-2 bu ay Cevat Prekazi posteri verip kral iş yapmış. Buradan da adını saklayan yazarın blogu diye bahsetmişler.

2 responses to “>Pazartesi notları 11

  1. >Açıkcası adınızı merak edenlerdenim…Tribündergi’den zoban aracılığıyla sitenizden haberdar oldum,iyiki olmuşum ama adınızı da merak etmekteyim.

  2. >harika bir site. soğuduğum futbola yeniden döndürdün beni arkadaş! servet çetin transferinden sonra galatasaray taraftarlığından istifa ettiydim. bu site bir harika. ve on kere şunu söylüyorum. premier league varken , la liga varken , bundesliga varken , serie a varken , bana diyorlar ki “şu kadar para öde de türkiye ligini seyret”. siz bana o paranın on katını verin.belki seyrederim türkiye ligini. eline koluna sağlık. ne zamandır goal.com dan bir iki renkli haber okumak için uğraşıyordum. bu site ilaç gibi geldi. eline koluna sağlık tekrar tekrar

Leave a comment