Monthly Archives: October 2007

>Valencia:1 Real Madrid 5

>NTV için zor seçimdi, Real Madrid-Valencia maçını tercih etmişler, Atletico Madrid-Sevilla bekliyordum, en azından bir saat geç başladığından 2. yarısını verebilirlerdi ki ilk yarı 2-2 bitti. ( 4-3 Atletico kazandı). Güntekin Onay bu maç anlatmaya gelirken Marca, As gazetesi okuyan adam. Schuster’in basın toplantısındaki demeçlerinden bahsediyor, piyasadaki spikerlerin kırık fırın ekmek yemesi lazım bu adamın seviyesine gelebilmeleri için. Futbol güzel ama garip oyun. Valencia sezona süper başladı, seri galibiyetler aldı, ardından Rosenborg ve Sevilla mağlubiyetleri hocayı yedi. Koeman tam anlamıyla bir enkaz teslim alacak. Geçen sezonki tarihi şampiyonluğun mimarı Guti yine korkunç oynuyor. Robinho da alem sonrası havasını bulmuş. 30 dakikada 3’lediler maç orada bitti. Sonra 4 oldu ilk yarı, 6 da olurdu. Ramos bile sağ çaprazdan gol attı, o kadar yani. 2. yarıda Roma derbisine bakarken 5-1 olmuş ama ne önemi var. Bu skor manita demek, yarın Marca ve As illa ki bu manşetle çıkar..

Valencia:1 Real Madrid 5

NTV için zor seçimdi, Real Madrid-Valencia maçını tercih etmişler, Atletico Madrid-Sevilla bekliyordum, en azından bir saat geç başladığından 2. yarısını verebilirlerdi ki ilk yarı 2-2 bitti. ( 4-3 Atletico kazandı). Güntekin Onay bu maç anlatmaya gelirken Marca, As gazetesi okuyan adam. Schuster’in basın toplantısındaki demeçlerinden bahsediyor, piyasadaki spikerlerin kırık fırın ekmek yemesi lazım bu adamın seviyesine gelebilmeleri için. Futbol güzel ama garip oyun. Valencia sezona süper başladı, seri galibiyetler aldı, ardından Rosenborg ve Sevilla mağlubiyetleri hocayı yedi. Koeman tam anlamıyla bir enkaz teslim alacak. Geçen sezonki tarihi şampiyonluğun mimarı Guti yine korkunç oynuyor. Robinho da alem sonrası havasını bulmuş. 30 dakikada 3’lediler maç orada bitti. Sonra 4 oldu ilk yarı, 6 da olurdu. Ramos bile sağ çaprazdan gol attı, o kadar yani. 2. yarıda Roma derbisine bakarken 5-1 olmuş ama ne önemi var. Bu skor manita demek, yarın Marca ve As illa ki bu manşetle çıkar..

>Tonetto 1 Tonetto 2 Tonetto 3

>Eve geldiğimde elektrikler yoktu, jenaratör yok tabii evde, ufaklıkla mum ışığında bekliyoruz, elektrik nasıl gider; nasıl gelir, sanki çok biliyormuşcasına anlatıyorum 4 yaşındaki çocuğa. Neyse Roma derbisinin (seyirci: 65 bin) 3. dakikasında geldi. Roma taraftarı falan değilim; neden olayım ki? Lazio’yu sevmem, Roma’da Mancini’yi de sevmem. Roma silindir gibi geçer deyince Lazio sempatizanı arkadaşlar bozulmuş ama 3-1’den sonra yakaladıklarını atsalar; o da olacaktı. Yakası kürklü montlar demek ki bu sene de moda; Totti kardeşimizin üzerinde gördük. Curva Sud, Tommasi için bir pankart asmıştı, gelen görüntüde tam okuyamadım. Pizzaro nefis oynadı, Vucinic zaten formda, kılkuyruk Mancini de kendince dansetti topla. Bu sezon ilk kez Kanal 24’de seyrettim Serie A. Spiker sadece futbolcuların isimlerini söylese keşke, kimse onun boğazına basmıyor ki biraz bilgi ver diye. Bildiği birşey de yok; saçmalıyor, yok geçmiş sezonlarda İtalya’da maçlar berabere bitermiş de, kaynana zırıltısı. Adam, futbolcuları da seçemiyor, takmış bir kafayı Tonetto’ya, sanırsın Roma’nın yarısı Tonetto 1, Tonetto 2, Tonetto 3. Sedat 3’e selam bu arada. Lazio kalesindeki Ballotta’ya da yazık kardeşim. Adam gelmiş 43 yaşına, kim zamanında bunun sigortasını eksik yatırmışsa yazıklar olsun. Adam hala 5000 iş günü dolsun diye kalede tırmalıyor. Gecenin ilginç iki skoru: Milan, Sampdoria deplasmanında patladı, 5 attı. Lazio’ya da aynı tarifeyi uygulamışlardı deplasmanda. Garezleri kendi taraftarına. Livorno, Reggina deplasmanında bu sezon ilk galibiyetini aldı…

Tonetto 1 Tonetto 2 Tonetto 3

Eve geldiğimde elektrikler yoktu, jenaratör yok tabii evde, ufaklıkla mum ışığında bekliyoruz, elektrik nasıl gider; nasıl gelir, sanki çok biliyormuşcasına anlatıyorum 4 yaşındaki çocuğa. Neyse Roma derbisinin (seyirci: 65 bin) 3. dakikasında geldi. Roma taraftarı falan değilim; neden olayım ki? Lazio’yu sevmem, Roma’da Mancini’yi de sevmem. Roma silindir gibi geçer deyince Lazio sempatizanı arkadaşlar bozulmuş ama 3-1’den sonra yakaladıklarını atsalar; o da olacaktı. Yakası kürklü montlar demek ki bu sene de moda; Totti kardeşimizin üzerinde gördük. Curva Sud, Tommasi için bir pankart asmıştı, gelen görüntüde tam okuyamadım. Pizzaro nefis oynadı, Vucinic zaten formda, kılkuyruk Mancini de kendince dansetti topla. Bu sezon ilk kez Kanal 24’de seyrettim Serie A. Spiker sadece futbolcuların isimlerini söylese keşke, kimse onun boğazına basmıyor ki biraz bilgi ver diye. Bildiği birşey de yok; saçmalıyor, yok geçmiş sezonlarda İtalya’da maçlar berabere bitermiş de, kaynana zırıltısı. Adam, futbolcuları da seçemiyor, takmış bir kafayı Tonetto’ya, sanırsın Roma’nın yarısı Tonetto 1, Tonetto 2, Tonetto 3. Sedat 3’e selam bu arada. Lazio kalesindeki Ballotta’ya da yazık kardeşim. Adam gelmiş 43 yaşına, kim zamanında bunun sigortasını eksik yatırmışsa yazıklar olsun. Adam hala 5000 iş günü dolsun diye kalede tırmalıyor. Gecenin ilginç iki skoru: Milan, Sampdoria deplasmanında patladı, 5 attı. Lazio’ya da aynı tarifeyi uygulamışlardı deplasmanda. Garezleri kendi taraftarına. Livorno, Reggina deplasmanında bu sezon ilk galibiyetini aldı…

>Ducati

>Advertising Agency: MatosGrey, São Paulo, Brazil
Creative Directors: Silvio Matos, Leandro Castilho

Art Director: Lucas Heck

Ducati

Advertising Agency: MatosGrey, São Paulo, Brazil
Creative Directors: Silvio Matos, Leandro Castilho

Art Director: Lucas Heck

>Ronald Koeman Valencia’da

>Ronald Koeman haftaya PSV ile İstanbul’a gelmiyor çünkü Valencia’ya gitti. Valencia, Flores’i yolladıktan sonra Capello, Mourinho, Lippi deyip yüksekten uçtu sonunda da Koeman ile anlaştılar. Koeman için büyük transfer. PSV geçen sezon sattıklarının yerini dolduramamış sonuçta kısır Hollanda Ligi’nin takımı. 2.5 yıllık sözleşme imzaladı Tenten. Bu transferle birlikte de Barça, eski futbolcuları tarafından kuşatılmış oldu. Bir tarafta Schuster diğer tarafta Koeman…