>Kilit adam Mourinho

>Plazalarda çalışanlar iyi bilir, büyük şirketlerde tenkisat yapılağının söylentisi 3 ay önceden çıkar. Önce çaycı, office boy yayar bu haberleri. İnanmayan da olur, öğrendiği ilk gün de paniğe kapılan da. Sonuç, o tenkisat illa ki olur, giriş kartlarını, kahve makinesi anahtarlarını toplar İnsan kaynakları. boşaltılmış çekmeceler, öksüz bilgisayarlar kalır geride. Barcelona’da da durum farklı değil. Uzun zamandır Rijkaard‘ın gideceği konuşuluyor. Ligde Real Madrid’in 8 puan gerisinde kalmış, “Real Madrid bizden daha iyi” diyen Rijkaard illa ki gidecek. Peki kim gelecek Barça’ya? El Mundo Deportivo anketlere başlamış bile. Mourinho önde gidiyor. Camp Nou’da kale arkasında açılan “Mourinho’ya hayır” pankartı belirli bir grubun fikri demek ki. Pazartesi akşamı Futbol Kulübü’nde Okay Karacan da çok güvendiği bir kaynaktan aldığı habere göre Mourinho’nun kesin olarak Barça’ya geleceğini söyledi. Arsene Wenger Arsenal’i bırakmaz bence. Ben en kısa yoldan bir Ancelotti-Rijkaard takası bekliyorum Milan ve Barça’dan sezon sonunda. Kilit adam Mourinho ve yanında getireceği Drogba. Mourinho, Milan’a giderse, Donadoni de İtalyan milli takımıyla Euro 2008’de hüsrana uğramazsa, Ancelotti’ye Barça kapıları açılır. Açıkta kalan da Rijkaard olur.

4 responses to “>Kilit adam Mourinho

  1. >barca taraftari olsam hayatta kabullenemem Mourinho’nun takimima teknik direktor olmasini. 2 sene once olanlardan sonra mumkun degil hazmedemezdim bunu.gel gor ki endustriyelle$en futbolda kim sallar beni ya da barca’nin kale arkasi tribunlerinde acilan pankarti. muhim olan(!) profesyonellik ne de olsa. alin sizin olsun profesyonelliginiz, renkleri birakin bize yeter.

  2. >armin veh?del bosque?jimenez?zico?

  3. >bence mourinho milano’da seneye. ingiliz milli takımının teklifine cevap verirken belli etti bunu. inter’dense milan daha olası görünüyor tabi. barça’nın başına geçecek iyi bir aday göremiyorum açıkçası. ama bu sefer sağlamcı olup eski kurtlardan birini almaları daha olası sanki. tabi taraftar değil, cruyff ne derse o olur.

  4. >onu bunu bilmem de ben fotomactan bir “mustafa denizli barca’ya gidiyor” bekliyorum. ali $en laporta’nin da yakin dostu mu bilemem. ama ne farkeder allasen.

Leave a comment