>İnsaf

>Ege’nin öteki tarafında işler bizden farklı yürümüyor futbolda. Hatta daha acımasızlar. Şubat ayında AEK, liderin 4 puan gerisine düşünce Serra Ferrer‘in kellesini almıştı yönetim. . Şampiyonlar Ligi’nden gruptan çıkan, Chelsea’ye elenen Olympiakosda Takis Lemonis‘i anında görevden aldılar. Ligin bitimine 6 hafta var ve Olympiakos, Panathinaikosun 1 puan gerisinde (düzeltme için sağol M.T) . Olacakdeğil yani. Çok değil birkaç ay önce Olympiakos, Lazio’yu deplasmanda devirdiğinde Atina’daydım ve foto buydu:

10 responses to “>İnsaf

  1. >the funny is that now first at Olympiakos is Ferrer’s assistant (Segoura)…

  2. >Kokkalis amca her zaman olduğu gibi bu sezonu da iki teknik adamla geleneğini bozmadı. Bir düzeltme de de bulunayım Olympiakos ile PAO arasındaki puan farkı 4 değil sadece 1.

  3. >sanirim akdeniz insaninin yapisinda var bu.Atesliyiz ve sabretmek eziyet gibi geliyor.FM de hall of fames te bi hoca var 10000 gundur takimin basinda diye gozukuyor.Fm yalan soylemez mantigiyla 25 yil yapiyor.istenirse adamin adini yazabilirim arastirilsin filan acaba gercekten dogru mu?

  4. >Ben de Yilmaz Vural niye istifa etti diyodum =)

  5. >Olympiakos Şampiyonlar Ligi’nde Chelsea karşısında öylesine ezildi ki, thyrlos taraftarları resmen cinnet geçirdi. Belushi’yi 75 dakika yanında oturtan hoca kendi ipini çekmiş oldu. 75. dakikaya kadar hala saha takımı görüntüsü çizen takım, Belushi’nin oyuna girmesiyle birkaç önemli pozisyon yakaldı. Tabi Olympiakos’un orta sahasındaki iki önemli ismin de bu maçta oynayamadığını da ekleyelim.

  6. >bu sene panathınaıkos un 100 yılıyunanistan süper ligini başkanıda panathinaikos un başkanı göründüğügibi pao yu şampiyon yapmak için herşeyi yapıyorlarkokalis in geldiği günden yunanistanın futbolunu karanlık güçler elle geçirmiş durumda

  7. >bu kadar basit deil tabi mevzu..lemonis sene basından beri cok defansif oynattıgı icin baya elestirildi bide bu kadar iyi kadroya yetersiz kaldıgı cok asıkardı..oly yine yener werderi lazioyu. acıkcası daha ii bi hocayla en azından biraz zorlardı chelseayi..lua lua ve galleti sakatken belluschiyi yedekte tutmak cidden aptallıktı londrada tek basına forvete darkoyu koysan ne farkeder nikopolidisi koysan ne farkeder:) zaten sezon sonu kupayı kaldırır olympiakos ondan sonra kovmak daha zor olurdu simdi hazır bahanelerde mantıklıyken yapılması bence dogru..o kadar para verdin lan kokkalis takıma adam gibi hoca getir bu sefer cıldırtma bizi:D

  8. >ya ne fmi ne hall of fame’i arkadas beyninizmi sulandi, yunan ligiyle cm’yi karsilastirabiliyorsan helal olsun sana.

  9. >Gazete kültürümüzde olmayan bir şey,gazete manşetleri gazete bayiinde görünür şekilde asılır.Ben mesela devamlı aldığım gazetenin yanına ikinci gazeteyi 3-4 gazete içinden o günkü manşetine veya ön sayfasına göre seçerim ama hepsini tek tek almadan bulmadan pek mümkün olmuyor,uzun iş anlayacağınız,elin oğlu çözmüş işi.

  10. >Fotoğraf SONY makine ile çekilmiş galiba (:

Leave a Reply

Please log in using one of these methods to post your comment:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s