>Barça ve Kaçan Yıldızlar

>Ronaldinho’nun Milan’a transferi haberleri spekülasyon olmaktan çıkıp, Seedorf’un “10 numaralı formayı vermem“, Inzaghi’nin “hoşgeldin kardeş‘ine doğru yol alırken güzel bir yorumla karşılaştım. Herbirinin hikayesini biliyoruz ama maharet yazının sahibi Wetto gibi hepsini aynı tencerede kaynatabilmek. Aktarıyorum: Barcelona’nın yıldızları neden kaçar ya da Barça yıldızlarına karşı vefasız mıdır? Bir numarada Maradona var elbette. 1984 yılında 58 maçta 38 gol atmıştı. Barselona’nın gece kulüplerinde her akşam yoklama verince ve villasında 30 kişilik eşrafıyla yaşayınca dönemin başkanı Nunez yol vermişti. Napoli’ye sattılar orada Tanrı oldu. 2 numarada Gary Lineker. 1986 Dünya Kupası’nın gol kralı. Barça’da 2 sezon oynadı; 20 ve 16 gol attı. Cruyff göreve geldiğinde ona kanatta görev verdi. Lineker, İngiltere’ye geri döndü ve Tottenham’da 3 sezon daha oynadı. PSV’den 1996’da Ronaldo’yu almışlardı. 20 yaşındaydı Ronaldo. Bobby Robson teknik direktör, Mourinho tercüman. 49 maçta 50 gol! Daha ne istersin ki bir golcüden? 24 milyon euro karşılığında dolara Inter’e sattılar. Real Madrid’e kaçan 3 yıldız: Önce Michael Laudrup ardından Bernd Schuster ve 2000 yılında Luis Figo. Rivaldo ile sözleşme yenilemediler, Milan’a gitti. Romario ile devam etmediler 1995 yılında. Fabregas arka kapıdan kaçmış, şimdi Ronaldinho da gidiyor. Real Madrid’in Di Stefano ile başlayan Butragueno ile devam eden ve daha geçen ay Raul‘a ömür boyu sözleşme ile ortaya koyduğu vefa galiba yok Barcelona’da. Üzerine tartışmak lazım. Sıradaki Messi mi diye?

20 responses to “>Barça ve Kaçan Yıldızlar

  1. >bi valdes’i çok seviyorlar, sabrediyorlar.. o da tahminim casillas’ın karşına bi katalan rakip olsun diye..

  2. >saviola da sayılabilir belki bunların arasında her ne kadar gittikten sonra patlama yapamamış olsa da. bu arada real guti ile de ömür boyu sözleşme imzalayacak sanırım.

  3. >sahane tespit olmus.

  4. >R.Madrid daha bi gelenekçi evlenilecek adam misali bi hüviyette,Barça ise daha çok biri gider diğeri gelir hesabıyla yaşayan salon çapkını pozlarında…Kim demiş takımların karakteri olmaz diye…

  5. >evet çok seviyorlar, ondan da valdes ağzlarına sıçıyor. abi messi demişsin de, şimdi tabii takımdaki herkesin adı “aha şuraya gidecek” gibisinden haberlerde geçiyor. bir tek messi’nin geçmiyor, normal. onu da bırak, o ufakken hani tedavi olayı var ya, sırf o yüzden messi kolay kolay bırakmaz barça’yı derim ben naçizane.

  6. >Ufacikken ayagi kirildiginda Galatasaray tarafindan tedavi edilen Okan Buruk buyuyunce takima 5 kurus kazandirmadan ve ustelik tarihe gececek sampiyonlugun kaybedilmesinde basrol oynayarak Inter’e gitti.Oluyor yani boyle. Yine de Messi’nin daha bir karakterli goruntusu var bence de…

  7. >ronaldo ne zayıfmış be..

  8. >barça’nın raul’u da puyol. adam 98-99’dan beri hep orda ve kaptan da ayrıca şu anda..

  9. >barcelona’daki gece ve eğlence hayatı dünyanın çok az yerinde vardır herhalde. ben gitsem 2 haftada sapıtırdım herhelde.

  10. >hatirladigim kadariyla ronaldo italya’da futbol oynamak istedigi icin zamaninda barca’dan inter’e gecmisti… barca gondermek istedigi icin diil… figo olayi da benzer bence… yani sonucta figo gitmek istemeseydi gitmezdi. tanju aklima geldi simdi figo muabbeti acilinca…

  11. >o resimde maradona bong mu yapıo???

  12. >Messi’nin de gitmesine izin verirlerse, kapasinlar tukkani🙂

  13. >ronaldo kalsa allah bilir neler olurdu o da ayrı.adam inter’de kaç sene oynamadı, ona rağmen efsane. o dönemde barça’da olduğunu ve oynadığını varsayın. “amanin”.

  14. >çok güzel yazıyorsun aceto takip ediyoruz blogunu..arkadaşlar bizim de bir blogumuz var, ilerleyen günlerde daha da iyi olacak, herkesin blogunu takip ediyorsunuz günde bir kere de bizimkini ziyaret edin..http://zakintos.blogspot.com saygılar

  15. >real de hierro’ yu gonderdi.. dikkatlerden kaçmasın.. hierro da en az raul kadar onemli bir isim madrid için. yani real de sutten cıkmıs ak kasık değil bu konuda

  16. >Messi ile sözleşme 2013e kazar uzatılmış ancak Xavi veya Puyol benim gözümde Roni’ye göre daha Barça’lıdır.

  17. >Hierro’ya göre vefa Madrid’de bir semt adıymış.Capello:”Calderon Raul’u gönderecekti ben bırakmadım”Garibim Morientes..Altyapıdan gelen Pavon, Raul Bravo ve niceleri.Aceto’ya Şansal Büyüka tonlamasıyla gelsin:”Yapma Hocam”

  18. >sanırım burda bir hata var gibi. çünkü di stefano 1964 yılında espanole transfer oldu. orada biraz oynayıp 1967 de 41 yaşında futbolu bıraktı.

  19. >maradona’nın yaptığı bong değil de mate’dir muhtemelen.http://sozluk.sourtimes.org/show.asp?id=8294014

  20. >aslında maradona ya pek de yakışıyomuş barcelona forması..sözümü de ünlü türk düşünürü ümit davala nın sözüyle bitireyim: “bu barcadan cacık olmaz”.

Leave a Reply

Please log in using one of these methods to post your comment:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s