>Manchester United-Barcelona

>3 güzel futbol gecesi var önümüzde. İlkinden başlayalım, yarın devam ederim. Manchester United-Barcelona. Man. United’da Vidic ve Rooney sakat, oynamaları zor görünüyor. Barcelona’da Rafael Marquez cezalı. Puyol oynayacak. Yaya Toure sakat, düzelmezse yerinde Edmilson olacak. AS gazetesinden aldığım dizilişler fotosuna pek kaale almamak lazım. Maç hakkında detaylı bilgi BBC’de, üstüne bir de Alan Hansen ‘den iki yarı final rövanşının değerlendirmesini okumak istiyorum diyen varsa buradan buyursun… İlk maçı seyrederken iki takımda da oynayan futbolcular kim diye hafızayı zorlamış ancak 2 isim hatırlayabilmiştim: Jordi Cruyff ve Larsson. Mark Hughes ve Laurent Blanc da varmış tabii. Tahminim United’ın yine yemeden kazanacağı…

10 responses to “>Manchester United-Barcelona

  1. >ilk macta ve chelsea macinda silik gozuktuler, ben belli olmaz diyorum, cunku lige havlu atan barcelonanin son sansi ve orta sahasi daha iyi top yapiyor, olay ronaldoyu kitlemekten geciyor bence.

  2. >ortasaha ve hucumda pas kombinasyonunun dünyadaki en iyi takımı barcelona ilk maçta olduğu gibi manu nun hızını kesip kendi futbolunu oynarsa herkezin beklediğinden çok daha rahat bir maç çıkarıp kazanacaktır diye düşünüyorum…

  3. >neden bilmiyorum ama, sanki messi bu maçta döktürecek gibi geliyor. ha tabii, bu maçta yapmayıp ne zaman yapacak o da ayrı mevzu.

  4. >tevez fotosu mükemmel🙂 çocuğum gibi severim tevez’i. cm 01/02 de freeden alırdım hep. hatta trial yaptığında türk olurdu oyunun bug’ı. ne alaka şimdi. neyse..

  5. >Kucuklugumden beri futbolcularin ayakkabilari cok ilgimi cekmistir, hatta Selahattin Duman (yanlis hatirlamiyosam) futbol kramponlarinin siyah olmasi gerektigiyle ilgili bi yazi yazidiginda herkezin ayakkabilari siyah olucak diye cok korkmustum. Simdi bakiyorumda ne guzel ayakkabilar cikti cicek demetleri gibi renk renk. Haddim degil ama bu blog’a ayakkabilarla ilgili bir bolum yakisir. (=

  6. >yarın, ki saat 04:09 itibarı ile bu akşam 6 bira alınıp, tv nin sesi açılıp 1 saat öncesinden bu maçın yayınlanacağı tv kanalına endekslenme ve yılda bir kaç kez karşılaşabileceğimiz türden zevkle izleyeceğimiz maçın başına kurulmak görevdir, planlarımızın en üstündedir. Ne “içkici mi olacan oğlum” diyen anne dinler gönül, ne de erken yatan komşuları. Sadece futbol dinlenir bu akşam, sadece futbol hissedilir.

  7. >sakatlık filan yoksa henry ve giggs mutlaka oynamalı. rooney oynamayacaksa manu için çok seçenek kalmıyor zaten. etoo ilk maçta sahada gezindi durdu. henry kesinlikle daha faydalı olur.

  8. >gollü beraberlikle sonuçlanacaktır. man utd rooney olmadan hücumda zorlanır.

  9. >guzel mac oldu evet ama bizim acımızdan yıne tek bi sıkıntı vardı spiker sıkıntısı …. biri şu emre tilev i alsın artık doğan holding’ten ya yapmacık söylemler saçma sapan benzetmeler icine etti güzel macın.ilker yasin zaten ayrı bi klasik meger henry 8 sene ajax! ta oynamıs vay be …..

  10. >ha bu arada ufak bi ekleme AS ‘ın kadrosu aynen cıktı🙂

Leave a Reply

Please log in using one of these methods to post your comment:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s