>The Kid

>İspanya’ya kupayı getiren golü atan Fernando Torres’in Atletico Madrid altyapısında oynarken Milan’a 4 attıkları maçın görüntülerini bulmuş çıkarmış La Gazzetta dello Sport. Sene 1996, Torres 12 yaşında. Atletico Madrid yedişer kişilik takımların 20’şer dakikadan iki devre oynadığı maçta Milan’ı 4-0 mağlup etmiş. İki gol Torres’den.

23 responses to “>The Kid

  1. >bi cafercan vardı ne oldu? ona

  2. >Çok istedim İtalyanca öğrenmek ama nasip değilmiş, vallahi kıskanıyorum seni Sevgili Aceto. Nereden bulmuşsun, nereden bulmuşlar😀

  3. >çok seviyorumm torres i, kupayı getiren golü attı ama sankii hiç bişey yapmamış gibi arkalardan uzanıyodu kupayaa.. süpeer insan takımımda olmasını istediğim yegane uberforvet. bize yolu düşmez ama çoook seviyoruz.

  4. >Son attigi goL bana aLmanLara attigi goLu hatirLatti.. Adam oLucak cocuk dedikLeri boyLe oLsa gerek..

  5. >Harika harika, çok yaşa koymuşsun bulup gelip;Bu arada diğer 2 golde de sağlam parmağı var yalnız, atlamamak lazım :)Yaptığı faulde sertmiş tabii :)Yalnız son golde, kaleciyi geçerken ne dedi yorumcu çözemedim -hoppa- tarzı bir şey dedi ama🙂’Adam olacak çocuk’ mu diyoruz buna?Yürü be El Nino…

  6. >golleri o yaş düzeyinin üstündeymiş bariz. ilkindeki vuruşu çok tuttum.

  7. >torres 12 yasında..aletico madrid, formalar gercek rakip milan zemin çim.. ben 12 yasında forma sadece show tv yazan sarı kırmızı gs forması, takım mahalle takımı ( 67.sokak ) zemin beton… çok kıskandım ama hayranıyım😀

  8. >attığı son gel harika gerçekten umarım bizim batuhan karadeniz de daha çok forma şansı bulup iyi bi golcü olur…

  9. >yetenekli oyuncu her yaşta yetenekli oluyor

  10. >iki golu de cok klas. ilk gol bana kazim’in almanya karsisinda kacirdigini hatirlatti. 12 yasinda velet biliyor o topa nasil vurulacagini, bizim kazma kazim ust direge abaniyor.

  11. >Cafercan nerde sorusuna cvp… biri direk altyapıdan cıkıp aformayı aldı veya verdiler. Digeri ise pubis,ordu derken ortadan kayboldu.. onun dışında turk oyuncusunun mental olarak zayıf olması herseyı gosterıyordur. Yetenek ve teknik,fizik bir yere, en önemlisi mental olarak nerdesindir… Bakınız Arda Turan,yetenek olarak çok super degil ama mental olarak bence Türkiye’nin en iyisi

  12. >şu feminen tipi olmasa daha çok seveceğim kendisini.yakışmıyor bu -kimi zaman permalı- parlak boyalı sarı saçlar…

  13. >şuraya günümüzde en beğendiğin 2 forveti yaz desinler düşünmeden yazacağım ilk isim olur Torres. Bir santrafor/forvette olması gereken tüm özellikler var.Bu arada videoda attığı gollerden sonraki jest ve mimikler de hiç değişmemiş El Nino’da…🙂

  14. >ilk golü yiyen kaleciyi herhalde direk ordan şutlamışlardır, milan gibi bir takımdan :Ddoğacak oğlak b..k..ndan derler ya harbi öyle. helal olsun şahane topçu. liverpool gibi her devrin efsanasi bir takımda ıynuyor olmasıda ayrıca bir güzellik benim için. belki maradona, pele, beckenbauer, rummenige, zico, cruyff yok 90ların çacuklatının hayatında. (80 sonrası doğanları kastediyorum) ama torres’de bizim devrin en kral topçularından dı, top ayağına geldimi şöyle bir silkinirdik evlatlar diyecez 20 sene sonra. şimididen; zidane, baggio, effenberg, kahn, schmeichel, ronaldinho, del piero, raul, nesta gibi 90 sonları 2000 başları en kral futbolcular sıralamasına balıklama giriş yapmıştır. ve önünde nerden baksanız on senelik bir futbol hayatınında olduğunu söylemek lazım.

  15. >milanın kalecilerinde alt yapıyı da kapsayan bi mallık söz konusu sanırım.

  16. >o kaleci nedir oyle ya?

  17. >3. gole dikkat derim.ufacık veletler ne organizasyon yapmış öyle.torres nereye giderse gitsin atleticolu torres olarak kalacak

  18. >Torres’in ilk, Atletico’nun üçüncü golü olan pozisyonda kullanılan korner atışı esnasında, ön direğe bir futbolcunun koşup savunmanın dengesini bozması, akabinde topun üzerinden atlayıp arkadan gelen Torres’in golü atması, bu çocukların nasıl ciddi bir eğitime tabi tutulduklarına çok güzel bir örnek.O golü bizim buralarda atacak kaç tane 1. lig ekibi var?

  19. >Tartışma programları vardı, klasik cümlerdir,”tesis yok, olanak yok, altyapı yetersiz…”vay be helal olsun adamlara !…Bu da klasik ama doğru.

  20. >yetenegini, klasini, torresi bir yana birakiorm..adamlarin 12 yas alti takimi dolu tribunlere oynuyo(simdi aileleri tanidiklaridir diyebilirsiniz ama benim deginmek istedigim nokta 12 yasinda ki cocuk stad ortami yasasin die ellerinden gelen yapilmis) ayrica tv kanalida bizim lig tv gibi maasallah kac ayri aciyla gollerin tekrarini izledik.. bizde ki 2. lig maclarinda bu kadar cok kamera yok..bence avrupa futboluyla bizi ayiran en onemli nokta genclere verilen degerlerdir.. bizde 18 yasinda ki futbolcu tifil denilerek kiradan kiraya kosarken avrupa da milli takima kadar yukselebiliyor.. haa birde batuhan karadeniz ornegi var ki eline gecen cok ender bir firsati simararak yuzune gozune bulastirmistir.. onuda ayiplayayim yeri gelmisken…

  21. >2000lerin başında jesus gil 10 tane van basten gelse torres’i vermem şeklinde bir açıklama yapmış, çoğu kişi yine onun manyaklığına yormuştu bu açıklamasını. hatta yanılmıyorsam goal dergisinde jesus gil ile ilgili alenen dassak gecen bir tespit vardı.10 van basten yine de abartılı bir açıklama ama o zamanlar 20sinde bile olmayan oyuncunun yeteneğine olan güven açısından da önemli.ilginç olan 20 sene önce avrupa şampiyonasının son golünü van basten atmıştı, bugünse torres.

  22. >futbolda belli mevkiler vardır ki çalışmayla, hırsala, azimle olunacak iş değil. reflekslerin iyidir kaleci olursun. fiziğin sağlamdır defans olursun. çok koşarsın orta saha olursun. hızlı koşarsın kanat oyuncusu olursun. ama yıldız olunmaz, hakikaten de doğulurmuş. “bunun için doğmuşlar”🙂

  23. >torres faul yaptıktan sonra mal mal bakıyor ya, işte o ana hastayım🙂

Leave a Reply

Please log in using one of these methods to post your comment:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s