>Avrupa’da En İyi Transfer

>Avrupa’da en iyi transfer anketinin sonucu. Berbatov ilk sırada. Ronaldinho ve Deco takip ediyor. Avrupa futbolunu mükemmel takip eden ve yorumlarını paylaşan herkese teşekkür ediyorum. Benim oyum Robinho’yaydı. Değildi elbet. Fiyat, kalite, ihtiyaç dedim; Deco’ya attım…

22 responses to “>Avrupa’da En İyi Transfer

  1. >sonucun berbatov çıkmasına aslında şaşırdım. ben deco olmasını bekliyordum, ben ise oyumu modric’e vermiştim.sene sonunda hangi transferin daha doğru olduğunu belli olur tabi ki.bu arada bu yıl iyi transfer yaptı maşallah.en çok menecerler mutludur herhalde.

  2. >resimde berbatovun beli amma ince yahu, kaç kilo çeker acaba bu adam

  3. >John Cazale’a benzetiyorum ben bu adami. Hata mi ediyorum?

  4. >Deco çok önemli bir transfer ama etkisini sezonun ikinci yarısında kaybedecektir diye düşünüyorum, bakalım görelim.Berbatov’un United’a ekstra bir boyut katacağı aşikar, fiyatı biraz şaibeli bence.Robinho kesinlikle kazık.Ama benim oyumu alan, en büyük transfer Ronaldinho. Hayret adam çok değil bir önceki sezon çılgın atıyordu sahada, şimdi kimsenin aklına bile gelmiyor. Çok büyük bir transfer bence milan’a gitmesi, inter’in yoluna taş koyup milan alırsa şampiyonluğu şaşırmam.

  5. >Abi senin robinhoyu listeye almanda güzel..Benim oyum decoya idi..Bakalım hakedecekmi o kadar oyu.

  6. >berbatov’un kafası tüm karnıyla aynı hacme sahip heralde

  7. >bence de decoyudu yılın transferi.saygılar…

  8. >Berbatov’a gitti oyum vede bu sene manu’da cok is yapacak diyorum

  9. >ahahah ben de deco’ya verdim oyumu, bakıyorum herkes deco’ya vermiş ama kardeş zar zor üçüncü olmuş:) bu arada ben de berbatov’un vücuda takıldım..”sahada zor duruyorum hacı” der gibi duruyor resimde ama inönüde gökhan zan’ı yerden yere vuruşu geliyor gözüme..

  10. >oylamayı kınıyorum. 1.Jo/Manchester City olmalıydı hem yumuşak hem hesaplı🙂..hem de Araplardan önceki son büyük transfer, tarihi değeri var..

  11. >Oran-orantı olaylarına falan girersek berbatov’un kafası beni fazlasıyla şaşırtmıştır. Kendisinden bolca kafa golü bekliyorum.

  12. >quaresma diyen tek ben miyim:)inter’in öyle bir oyuncuya ihtiyacı vardı ve quaresma gibi çok yetenekli biriyle kapattılar o açığı.berbatov en iyi olmayı haketmiyor bence yani adamın oyununa lafım yok mükemmel bi oyuncu da nokta atışı o değil zira man utd’ın orta sahanın ortasına daha sağlam bi adam almasını beklerdim essien gibi

  13. >berbatov o kemıklı kalcasıyla ne gecırıyordur defans oyuncularına

  14. >valla ben de quaresma dedim.bence sağlam bi adriano da çok iyi bi transferdir.sorunlarını atmış görmüştük ama bi de sakatlık çıktı.fotomaçın haberleri içinde beni en çok heyecanlandıran haber adriano fenerbahçede idi:) insanın kaynağa filan bakmadan inanası geliyo:) zico bi röportajında adriano yu alabilsek cl de final oynardık demişti hatırladığım kadarıyla. forza l’imperatore!!!

  15. >Benim de oyum Deco’ya idi. Açıkçası Berbatov’un birinci olmasına çok şaşırdım.

  16. >Kim ne derse desin bu yıl ki Transferler Müthiş bence.

  17. >Ne yaptıgını daha kestıremedıgımız Berbatov yerıne 2 haftada harıkalar yaratan decoya atmaya tercıh ettım bende.

  18. >Hiç düşünmeden Deco dedim tabi ki… Quaresma yerine Deco imzalasaydı bu sezon, CL için çok çok daha fazla umutlanabilirdim… Lampard’ı alma hevesi ve şehveti o kadar gözleri bürümüştü ki, Deco sessiz sedasız Londra yollarına koyuldu… Kaçırılmaması gereken bir adamdı Mourinho’nun… Yazık…

  19. >modrice yazık olduharcanacak totedebakın yıllardır jenas-lennon-bent gibi isimler söndü totede,yanacak gibi de durmuyorlar

  20. >Bence de Deco. Barçada Ronaldinho nun gölgesinde kaldı bence . çok büyük adam kendisi. üstelik çok ucuza gitti. Biz guiza ya 17 milyon € verirken, Deco 10 milyon dolara gitti yanılmıyorsam.A.Ç

  21. >Ben oyumu Nasri’ye verdiydim. Wenger kimi alirsa isabetlidir. Deco Scolari’sinin yanina geldi ki zaten Barca’da barinamazdi, Ronaldinho ayni hikaye, Berbatov’u Man Utd’a gondermeyen kalmadi zaten yazin basindan beri. O yuzden Arsenal ve Nasri’ye sempatim cok. Ki hem Premier League’deki ilk macinda, hem de Champions League’deki ilk macinda golunu atarak klasini konusturdu.Cok buyuk ihtimaldir ki Berbatov ve Deco cok faydali olacak takimlarina, ama Nasri Arsenal’de zirveye cikar.

  22. >Ben Quaresma dedim ancak ankette birinci çıkan Berbatov gerçektende en iyi olacakmı göreceğiz? Balon olmasın…

Leave a Reply

Please log in using one of these methods to post your comment:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s