>Barça Tarihinin En İyi 11’i

> Sport Gazetesi’nin devam eden anketi. Barcelona tarihinin en iyi 11’i. He mevkide 4-5 futbolcu arasından seçiyorsunuz. Yukarıda, mevkilerinde en fazla oyu alan futbolcuların oluşturduğu 11 var. Alttaki ise en fazla oy alanlara bakmadan önce benim tercih ettiklerim. Barça kariyerine bakıp Laudrup dedim en fazla oy Maradona’ya gitmiş o mevkide. Ronaldinho yerine de Hristo Stoichkov dedim Dream Team’ın hatrına… Ankete katılmak isteyenler için yol budur

29 responses to “>Barça Tarihinin En İyi 11’i

  1. >aceto, seçimlerin güzel de, yerine puyol bence daha iyi olurdu.

  2. >Sergi ne kadar da Ozkan Ugur’a benziyor di mi

  3. >hocam benim tercihim ne stoichkov ne ronaldinho. o mevkinin adamı kim ne derse desin Rivaldo’dur.

  4. >puyol-keoman-nadal kararsızlığı dışında, en çok oyu alan 11 galiba çoğu barçalının (misal benim) ideal 11 idir

  5. >kaleciyi es geçiyorum benim bildiğim yaşım itibari ile zubizzretta,rüştü,busquest,vitor baia,valdes hiçbiri beş para etmez.defans ferrer,puyol,koeman,sergiorta saha cruyf(tabii ki johan),guardiola,xaviileri romario,stoichkov,messi

  6. >ronaldinho yerine tereddütsüz stoichkov derdim ben de..

  7. >Koeman, Nadal, Puyol niye aynı sekmede onu anlayamadım. Tanımadığımız birilerini seçmek zorunda kaldık dolayısıyla🙂

  8. >ronaldo yok mu ya şişman olan.

  9. >————zubizarreta————-ferrer puyol migueli barjuan—-cruyff neeskens maradona——-messi romario stoichkov–büyük takım böyle olunuyor işte. sıralamaya giremeyen oyuncuların herbiri de ayrı değerli.

  10. >takıma katkıları düşünülürse messi ve ronaldinho eşantiyondan girmiş. rivaldo figo xavi iniestaya ve özellikle RONALDO ya büyük haksızlık olmuş.deco da çok değerli bence ama 11 kişi seçmek zorundayız!

  11. >Gelmis gecmis en iyi tpocuya oy atmadin mi ACETO ,pehhh :))

  12. >istatistiklere baktım da şöyle bir.ronaldo; romario nun iki sezonda attığından daha fazla golü tek bir sezonda atmış🙂 hatta la liga tarihinin bir sezonda atılabilecek en çok golünü atmış :)ama bu klüp barça.formalarına sponsor almadılar almazlar!satanları affetmediler affetmeyecekler🙂

  13. >sergi bence sabri uganı andırıyo:)luis enrique de kimsede yok, bence eski realli de olsa gayet basariliydi…ronaldo diil de romario gibisi gelmedi bence.

  14. >bi’ de geçtiğimiz haftalarda barca taraftarının seçtiği en kötü 11 vardı.”Reçber Rüstü” – Gbenga Okunowo, Philippe Christanval, Frédéric Dehu, Winston Bogarde – Xabier Escurza, Fabio Rochemback, Dragan Ciric – Geovanni, Maxi López, Emmanuel Amunike((:

  15. >barça ya yakışır saçmalıklarla dolu bi oylama olmuş. bi kere bazı pozisyonlarda gereksiz bolluk yaratılmış bazı yerlerde ise tek alternatif var. mesela puyol ve koeman ı aynı anda seçemiyorsunuz. xavi ile guardiola veya. onun dışında takıma katkılarını kenara atıp maradona yı filan seçmek zaten taraftar profilinin olaylara bakışındaki sığlığı göstermiş.

  16. >kalede zubizarreta, defans dörtlüsü sergi-(sol stoperde kimseyi tanımıyorum)-nadal-ferrer, orta üçlü, laudrup-guardiola-cruyff, ileri üçlü ise rivaldo-ronaldo-messi.henry’yi en azından adaylar arasında göstermeleri gerekirdi. ayrıca overmars’a ve frank de boer’a da haksızlık etmişler listeye almayarak.

  17. >where is jordi cruyff ??? jajajajajajajajajajajajaCasillas Vogts Beckenbauer Santamaria r.carlos breitner di stefano zidanegarrincha hugo sanchezpuskas no one from barcelona.

  18. >El otro día la cantera del Senegal, Camerún o el Congo. Keita, Abidal, Henry, Toure, Alves y samuel Etoo. fichar a Nelson Mandela, a Tina Turner y a Michael Jackson. jajajajajajajajajaeeeeehhhhhh! m.jackson no es negro. él es blanco.

  19. >migueli es basura !!!!!!!!!!!!!!jugó en el Barça 16 años. pero no de talento. mugieli si es en principio 11, a continuación, Oleguer debe ser demasiado. jajajajajaj

  20. >ronaldo? rivaldo? stoichkov? laudrup? bunlara biraz ayıp olmuş. Kimin yerine koyacaz derseniz; seçim yapmak zor…Ama Messi’yi asla koymam oraya..Bugüne kadar ne yaptı? Saydığım 4 oyuncudan daha fazla ne verdi?

  21. >the best barcelona midfieldmickey mouse (cruyyff)bart simpson (maradonaPEPsi COLA (guardiola) jajajajaja

  22. >Ronaldinho ve Stoichkov’u bu kadroda birlikte oynayabilecek şekilde yerleştirmeleri gerekirdi.Klüp tarihindeki 2 şampiyonlar ligi şampiyonluğuna damga vuran 2 oyuncu.Ayrıca Maradona ve Messi’nin bu kadroda işi olmadığını düşünüyorum.Biri bir dönemin,biride dönemin en iyi futbolcusu,ama Barca’ya bu kadroya girecek kadar bir şey vermediler.2-3 sene sonra Messi’yi bu kadroya koyabiliriz ancak.Bide Neeskens forvet/sağ açık değilmiydi ya?Bu anketten bağımsız kadrom:Zubizarreta-Migueli-Puyol-Sergi-Ferrer-Guardiola-Stoichkov-Cruyff-Ronaldinho-Neeskens-Romario

  23. >ok. here your migueli neeskens and cruyff.i was in the stadium and saw live..05/04/1978Vigésimo novena jornada : En Madrid (Santiago Bernabéu)REAL MADRID C.F. 4 – 0 F.C. BARCELONAGoles : Jensen (6′, 10′), Juanito (69′), Santillana (80′)REAL MADRID C.F. : Miguel Ángel; Sol, San José, Pirri, Benito (Sabido, min. 86), Breitner, Juanito (Roberto Martínez, min. 80), Stielike, Santillana, Camacho, Jensen. (Entrenador: Luis Molowny)F.C. BARCELONA : Artola, Ramos (Vila Bosch, min. 45), Migueli B., Olmo, De la Cruz, Sánchez Felip, Rexach, Fortes (Clares; min. 75), Neeskens, Asensi, Cruyff.(Entrenador: Rinus Michels)Árbitro : García Carrión

  24. >zubizarretade la cruzmiguelikoemanferrerlaudrupguardiolacruyffstoichkovromariomessihagi olsaydı onu seçerdim ama koymamışlar nedense.

  25. >onu bunu anlamam da koca Bacelona’nın gelmiş geçmiş en iyi kalecisi Zubizaretta ise vay anasını derim. İspanya’nın Harettin’i adam yahu. İtalya’da her takımın kalecisi onun seviyesinde

  26. >where is jordi cruyff ??? jajajajajajajajajajajajaulan ramon ömürsün valla ya sen:D

  27. >yalnız Aceto senin takım hep generallerden kurulmuş…orta sahada ön libero yok,yol geçen hanına döner defansif anlamda.Kaç atar orası malum ama…

  28. >Aynı anketin galatasaray versiyonunda sonuclar ne olur acaba? en iyi ? en kötü?

  29. >hep galatasaray için bu kadrları düşünürüz, aslında bu blogda en azından üç büyükler için böyle bir çalışma yapılabilir.barcelona gibi takımların en iyi onbiri sözkonusu olunca dışarda çok büyük isimler kalacaktır ama abi laudrup’un kadroda olması gerekirdi bence. bir de yanılmıyorsam 2000’lerin başında ispanya liginin son 25 yılındaki en iyi yabancı oyuncu gibi azımsanmayacak bir ödül almıştı galiba. ödül olmasa da seçilmişti diyelim.

Leave a Reply

Please log in using one of these methods to post your comment:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s