>Barça vs. Real Madrid #10

>

37 responses to “>Barça vs. Real Madrid #10

  1. >içimden bir ses real kazanacak diyor, onların daha çok ihtiyacı varaceto usta, arada cimbomu da hatırla🙂

  2. >böyle kadrolar olacağını; kadrolar böyle bile olsa yayılımanın böyle olacağınıpek düşnmüyorum.

  3. >Real Madrid “sürpriz” yapacak. Real Madrid rulz.

  4. >Gudjohnsen oynayacagina,Bojan oynasin daha etkili olur.:)Bence Gudjohnsenin yerine Henry oynar,orta alana Keita gecer.

  5. >Iniesta cezalı mı?

  6. >Barca alır 7-1 gibi bir skorla hem de 🙂

  7. >Barça kadro bakımından moral bakımından kat be kat üstün.ayrıca saha ve seyirci avantajı da var.madridin ise çok önemli silahları yok haftaiçi teknik direktörü de değişmiş durumda.yani her şey barça’dan yana ama neden bir kez daha çevremizdekilere maç sonunda,”derbilerin favorisi olmaz hocam,ben dememiş miydim?hehehe”demiyelim ki.sonuçta karşıdaki de real madrid

  8. >Drenthe zararlısı ve Cannavaro yaşamışlığı farkıyla Barca diyorum…Gudjonsen neden oynuyor deneceğine biraz nasıl oynadığına bakılmalı…

  9. >bu kadro dizilişleri lig tvnin hertakımı 4-4-2 ye yerlestirmesi gibi olmus henry ortasaha drenthe sol forvet filan iniesta sakat mı acaba.

  10. >mulan ‘la aynı şeyi söyleyecektim yalnız örneğim farklı olacaktı. şampiyonlar ligi maçları öncesinde de rejinin bilgi-işleminden benzer isabetsizlikte formasyonlar sunulur hep.Drenthe sol açık oynayacaksa şu an önümde durmakta olan boş Efes şişesini yiyorum.

  11. >cannavaro bu sene defansta cok kotu ısler yapıyor.barca bu acıgı bulur ve gole rahat ulasır

  12. >söz konusu realin defansı ile barcanın forvetleri olunca maçın bol gollü bir karşılaşma olacağı konusunda hiçbir şüphem yok.

  13. >barca 9-0 falan gibi bir skorla kazanır umarım…

  14. >bu şekilde bir dizilimin olması mümkün değil.

  15. >barca bu macı ancak jhonson realde oynarsa alamaz…

  16. >@ Mourinhobildiğim kadarıyla Iniesta sakat..zaten Barça’nın da tek eksiği iniesta..

  17. >Real yenilmeyecek,Barcelona yenecek…

  18. >Real Madrid sahaya 13 kişiyle çıksa da bu maçı kazanamaz.

  19. >barça bırakmaz …

  20. >Tamam, Real kesin kazanacak diyecek kadar aklımı kaçırmadım, Barcelona’nın sapkın bir hücum gücü de olabilir. Ama bu derbidir ve Real Madrid kadrosundaki adamlar Real markasına yakışmasa da birer Selçuk Şahin değillerdir, kapasiteleri vardır, oynayabilirler. Üç ihtimalli maç deyimi bu maç içinde kesinlikle geçerlidir.Görüyorum ki elde ne kadar forvet varsa sahaya koyucak Pep, bence gaza gelmiş olur.

  21. >drenthe nedir yahu cidden ?🙂 ısınamadım bu elemana hiç.

  22. >kadrolar böyle olursa bir daha maç izlemem.

  23. >Herkes bir sürpriz beklesede derbilerin favorisi olmaz.Basın tarafından favori gösterilenler zaten bunu tınlamaz.2 takıma ve taraftarlarına başarılar…

  24. >salgado sağda oynuyor ama messi yi tutacak diye söylendi ramosun saçmaladığı buradan belli.Hep denir sürpriz olabilir diye ama sürprizler real için hayal artık http://www.fcbarcelonaturkiye.com

  25. >tekrar söylüyorum madrid alacak bence maçı…

  26. >Seyri güzel, bol gollü, hakem düdüğünün bir başlangıçta bir de bitiş te duyulması, kalecilerin iyi performans sergilemesi umuduyla maçı seyredecem. Amaç hayattan zevk almak ise gerisi tefaruattır.

  27. >barca’da iniesta sakat.real’de;van nistelrooy, diarra, de la red, pepe, heinze, robben, marcelo, miguel torres yok. sneijder de sakat sakat oynıcak.juande ramos bu dogrultuda sürebileceği en iyi takımı sürmüş, zaten başka bir alternatifi de yok.bence de derbilerin favorisi olmaz ancak bu kadar eksik bir takımın da bu maçtan birşeyler çıkarması bence imkansıza yakın. normalde 18’e giremeyen oyuncuların bir çoğu ilk 11’de. salgado ile metzelder kendilerini aşarsa, gago 3 kişilik oynarsa, guti ve sneijder diğer maçlardaki gibi salmayıp gago’ya yardımcı olurlarsa ve biraz da şansları yanlarında olursa real’in maç için şansı olur, diğer türlü çok zor görüyorum. ha gönlüm real’den yana. bir de şöyle bir klişe koymadan olmaz; barca kazanırsa kolay, real kazanırsa olay olur!🙂

  28. >Real Madrid’in dizilimi doğru, Schuster böyle oynatıyordu normalde ama şimdi Ramos nasıl oynatır bilinmez. Ayrıca Messi’yi Sergio Ramos tutucak, bu amaçla sola çekildi, tabi ki sakatlarında bunda etkisi var ama Ramos’un tercih edilmesinin asıl sebebi Messi. bence heyecan verici bir eşleşme olacak Messi ile Ramos. Messi Ramos’u oyundan attırabilir de, Ramos Messi’yi bitirebilir de, önceden kestirmek güç

  29. >şöyle bol gollü bir maç olsa da torunlara ben o maçı seyretmiştim dedirtse

  30. >bence maç hiçte beklenildigi gibi barcanın hakimiyetiyle gecmiycek.hatta alt bitebilir.

  31. >3-3 bitecek maç…

  32. >o değilde bugün tuncay yine asist yaptı chelsea’de bir türk olur mu acep? katalanlar bu maçı rakat alır hele yarasaları 4’leyerek benim kuponu yaktıklarını düşünürsem

  33. >barcelona da 22 kişilik kadro da sadece milito ve iniesta yok Valdés, Pinto, Jorquera, Alves, Cáceres, Puyol, Márquez, Piqué, Abidal, Sylvinho, Touré, Keita, Busquets, Xavi, Gudjohnsen, Víctor Sánchez, Pedro, Hleb, Bojan, Eto’o, Henry, Messi.www.fcbarcelonaturkiye.com

  34. >Hiç bir zaman maçtan önceki abartılı yorumları sevmedim ve hep karşı takımı tuttum.Bu seferde madrid liyim.Koskoca madrid için yapılan yorumlar çok komik ve bunları yapanlarda kadıköye giderken aynı yorumları yapan insanlar.İnsan hiçmi ders almaz geçmişten.Karşındakine acırsan acınacak duruma düşersin karşındakini küçümsersen rezil olup dönersin benden sölemesi.

  35. >Katılıyorum Messi-Ramos eşleşmesi keyif verici olacak.Hem Sergio Ramosa hem Juande Ramosa guvenıyorum.

Leave a Reply

Please log in using one of these methods to post your comment:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s