>En Büyük Taraftar Kimde(!)

>Yıllardır sorulan bir soru varmış Hürriyet’in spor ekine göre(!) En büyük taraftar kimde? Bunu bulacaklar. Neyle; taraftarın yollayacağı sms’le! Hürriyet’in kurumsal kimliğini kim korumakla mükellefse bu kampanya başlarken demek ki yıllık izine çıkmış. Ne demektir en büyük taraftar? Bunu bir açıklasa bu fikrin sahibi. Bu anket sonucunda taraftarı en büyük olan kulüp ortaya çıkacakmış(!) Bir mesaj kaç sms, bunu da belirtmemişler. Bu sms’lerin gelirini x vakıfa bağışlıyoruz deseler bile; anlamsız, mantıksız bir anket. Bu kadar uğraşmaya gerek yok ki; ben buldum bir iki en büyük taraftar…

26 responses to “>En Büyük Taraftar Kimde(!)

  1. >Ayıptır yahu.Hürriyeti değil mesaj atanları tek tek evlerinden alıp ıslak odunla dövüp sonra da Taksim meydanında teşhir ediceksin.Hürriyetin hakkından gelen geliyor zaten beğeniyle izliyoruz.

  2. >ayarcı baba (((:

  3. >bile bile lades.bolca gaza getirilecek taraftardan sms yağacak. sonra kimin büyük olup olmadığı bile önemsiz kalacak.

  4. >bende buldun Aragones; 70 yaşında kendini bilen en büyük(!) fenerli, aziz yıldırımdan da büyük. Daha büyükleride vardır ama ülkemizde 65 yaşını gören azdır bu şartlarda

  5. >Bu ankete mesaj gönderenleri bazı rutin testler için hastaneye bekliyoruz :))

  6. >başka işim yok da hürriyete para kazandırcam ya da kime bilinmez.. geçersiz değersiz anket..

  7. >kendilerini düşürdükleri şu hale bakın gören de batmak üzere olan bir gazete sanır hürriyet’i hürriyet spor ilk çıktığı zaman çok güzeldi ve keyif alarak okunuyordu saçma transfer haberleri değil kaliteli haberler vardı süper ligle ilgili güzel değerlendirmeler vardı şimdi bu ek için gazetenin üstüne para istiyorlar ve taraftarları etkilemek için “ölesiye haykırdık bi’ mesaj mı atmayacağız!” şeklinde bir slogan bulmuşlar. bir gazete nasıl bu kadar çabuk çizgisinden çıkıp kolpa olur sorusuna verilebilecek en iyi cevaptır hürriyet spor gazetesi. bu arada en büyük taraftar adayım tabii ki de shrek resimler harika olmuş abi eline sağlık🙂

  8. >efendim şimdi olaya reklamcılık gözünden bakacak olursak, kampanya hatalı… çünkü anket sonucu en büyük taraftarı değil, en çok taraftara sahip kulübü ortaya çıkaracak…sloganda da şöyle bir hata var… taraftar ölesiye haykırırken bir beklenti içinde değil, körü körüne aşkla yapıyor bunu… ama sms hürriyet’e kazandırıyor… maddiyat ve maneviyat çelişiyor, hürriyet yanlış duygulara oynamış bence…yine de mesajlar gelecektir, sonuçlar açıklandıkça birileri gaza gelip daha çok mesaj çekecektir…en çok taraftarın kimde olduğunu bilmek mümkün değil… ama şöyle parametrelerim var elimde… 10 yıl önce girdiğim topluluklarda fenerbahçeli oranı % 70 falanken bugün % 50 nin altına düşmüş durumda… galatasaray’ın 2000 yılından sonra taraftarına taraftar kattığı kesin… beşiktaş ise bence ne azalır ne çoğalır… biraz seçim anketi gibi bir şey bu işte, taha erdem tribüne taha erdem tribüne:)acaba diyorum nüfus sayımında tuttukları takım da sorulsa insanlara, en azından memleketin başından bir konu eksilse, ne dersiniz?

  9. >nasılsa enayi çok di mi?atıver enayilik ocağının ateşine odunları, harlayıversin. kim gurur duyar şu anketten birinci çıkmış olmaktan, merak ediyorum!

  10. >Büyük taraftar,büyük takım yoktur.Çok taraftar,başarılı takım vardır.Ötesi ancak kendini tatmine yarar…

  11. >şark kurnazlığı başka bir şey değil. aç internette bir anket, millet bedava oy versin… bu fikir cengiz semercioğlundan çıkmamışsa ben de bir şey bilmiyorum.

  12. >En büyük benim🙂

  13. >Bence büyük taraftar her maç stadını doldurup takımını destekleyen taraftardır.On milyon otuz milyon taraftarım var diyip boş türübünlere oynayıp lisanslı ürün satamadıktan sonra o taraftarın hiç bir faydası olmaz.Her sene hangi takımın ne kadar kombine ne kadar lisanslı ürün sattığı ne kadar seyirci topladığı açıklanıyor.Burdan kulubüne en fazla destek olan taraftar kimde açıkca görülecektir.Hürriyetin yaptığı saçmalığa yorum yapmak bile yanlış.

  14. >Aslında anketin sonucu şöyle bir veri sağlayacak.’Hangi takım taraftarının zeka oranı en düşük’ veya ‘En çok salak X takımı tutuyor’Bu anlamda bir faydası da olabilir.Umarım Fenerbahçe birinci çıkar mesela.Fenerli dostlara takılmanın güzel bir yolu olur:)

  15. >En buyuk tarafar, yesil kafalinin arkasindaki abla bence… “yikiliooooorssssun”

  16. >En büyük taraftar kim mi ?. Ne saçma soru, herkes bilir ki önemli olan boyu değil işlevidir.Yine de takımlarımızın takım takıntılarını ve Ntvspordaki yorumlarda görünen “Gs’li Muhsin Genç” profilini düşünürsek 1)Galatasaray 2)Beşiktaş 3)Fenerbahçe olacaktır.

  17. >asıl sorun anketin yapılması değil bana göre. ankete oy yollayacak ve çıkan sonucu ciddiye alacak insanların bulunması daha büyük bir sıkıntıdır.

  18. >Taraftar sayısı için nüfus sayımı kesin çözümdü ama artık oda imkansız oldu,bir dahaki sayımda haneler dolaşılmayacak anlaşılan.Bunun haricinde takım tutmanında kriterleri aşamaları var kendimce;*Tatlısu taraftar*seyirci taraftar*izleyici taraftar*asosyal duruma düşmemek için yalandan taraftar*harbi taraftar

  19. >bu krizde neyin nesi bu))))herhalde maaşları veremiyorlar.kesin muhasebenin fikri bu😀

  20. >yeni birşey değil. eskiden de oluyordu böyle kampanyalar. değil mi ?

  21. >Hürriyetin spor ekinde bir mesaj 2 sms bedeli olarak yazılmıştı amanereye bağışlanacağı bbelli değil doğrusu…

  22. >”Hürriyet’in kurumsal kimliğini kim korumakla mükellefse bu kampanya başlarken demek ki yıllık izine çıkmış.”Bilakis, Hurriyet’in kurumsal kimligiyle harikulade bir eslesme bu kampanya/kumpanya. Ve Hurriyet okuyan vatan sevgisi konusunda “tutkulu” arkadaslar eminim mesajlarini da eksik etmeyecekler, “takim sevgileri/tutkulari”ni da SMS yoluyla kanitlayacaklardir.

  23. >shrek ten büyük taraftar var mı beeesensin bu alemin kralı aceto :)))

  24. >neye göre kime göre büyük ?

Leave a Reply

Please log in using one of these methods to post your comment:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s