>Porque hay cosas que nunca se olvidan

>Porque hay cosas que nunca se olvidan (Çünkü asla unutmadığın şeyler vardır) 12 dakikalık kısa film. Yönetmen Lucas M. Figueroa. Fabio Cannavaro ve eski Valencia’lı Amedeo Carboni var. Buradan izleyebilirsiniz. Hiçbir karesi yabancı gelmeyecek…

19 responses to “>Porque hay cosas que nunca se olvidan

  1. >4 fakir kardeşin futbolcu olmaya çalışmasını anlatan bir dram.tavsiye ederim..Linha de Passe(2008)Yönetmen Walter Salles yani motorcycle diaries filminin yönetmeni.filmi bulma konusunda mail yoluyla yardımcı olabilirim.

  2. >Hakikaten her sahnesinde tanıdık şeyler var dil farklı olsa da.dil demişken anladıgım tek şey milan maçından beri lugatıma giren bi küfür vaffanculo🙂

  3. >Yaşlı teyze ve onun futbol düşmanlığı evrenselmiş meğer, bunu da öğrenmiş olduk. Ayrıca, çocukların intikamı da vahşice olmuş🙂 .. @lionel, mümkünse “erdemu90@gmail.com” adresine bir adet alabilir miyim? Şimdiden teşekkürler.

  4. >resımde arkası donuk en solda duran kardesımızden sadece kucuk kardesın menacer agabeyı olur o kıyafetle de top oynanmaz kardesım.ayrıca @lıonelraket1905@hotmail.com zahmet olmassa cok makbule gecer.

  5. >çocuklardan biri inanılmaz derecede messiye benziyor:))

  6. >@lionel banada gönderirsen seyretmek isterim tşkkrler sezginmalkoc@gmail.com

  7. >@lionel gönderirsen pek makbule geçer teşekkürler caglarbedir@gmail.comsüper! çocuğun astım ilacını çekmesi harika olmuş.başında çalan “illalah illallah”lı🙂 şarkıyı bilen var mı bu arada?

  8. >@lionel aynı sekilde banada yollarsan sevinirim erd-al-turk@hotmail.com

  9. >lionel: repleri unutmayalım beyler :Dbi de rapid linki koysan tam olcaktı =)

  10. >@lionel tahmin edeceğin gibi bende istiyorum. fakar41@hotmail.combu arada varol uzlu’nun mahalle maçı adında bir kısa filmi var.tanıtımı fazla yapılamadı.bende özel işlerim için bu hafta trabzona gittiğimde gördüm.hemen aldım dvdsini herkese tavsiye ederim..

  11. >@lionel,burakgoler@gmail.com adresine yollarsan ferhudar olurum.Bakalım Cannavaro’nun oyunculuğu nasıl?

  12. >@ lioneloguzhansaglik307@mynet.com a yollarsan sevinirim. Şimdiden teşekkürler.

  13. >di stefano estara orgulloso de que le igualen con un gol asi…catalanes! lo que vosotros digais! pero como mañana perdais os entra ya el miedito!!! HALA MADRID!!!! VIVA RAUL!!!! LEYENDAAAA y ROBBEN MEJOR QUE MESSI!!!! Q GOLAZO

  14. >isteyen herkese gönderdim, bizim gibi futbol aşıklarının ilgisini çeker diye yazmıştım, upload edenlerle bir alakam yok.

  15. >lionel beni de barhudar edersin diye umuyorum “alper_tolga73@yahoo.com”yıllar evvel, ben elbette her zaman olduğu gibi ortopedik nedenlerle kaledeyim, ama allah için iyi kaleciydim, selimiye duvar dibi semtinin kışlaya giden sokağının bir köşesinde maç yapıyoruz, maç yapıyoruz dediğim millet topun peşinde koşturuyor arada da kaleye çektikleri şutlarla ben muhatap oluyorum. yalnız enteresan bir durum var ki kale bellediğimiz yer bir eczanenin silme camdan müteşekkil vitrini. iyi kaleciyiz dedik ama lev yaşin değiliz en nihayetinde. en sonunda golü yedik ve vitrin aşağıya indi. oyuncu kalabalığı anında vınladı. ben gene ortopedik nedenlerle kaçamayacağım için her zamanki taktiğimi uygulayıp dünyanın en masum yavrusu pozlarında hemen kaldırıma oturdum. amcam koşarak geldiğinde kaçan suçludur oturan masumdur mantığından hareketle (bu hiç şaşmaz) “evladım ne tarafa kaçtılar” diye sordu, “şurası” diye dağlara taşlara yollamıştım eczacı amcayıhey gidi günler🙂

  16. >Bizim aklımıza niye gelmedi bu ya.. ulan Pakize Teyze..!

  17. >O şişler topa değil de kalbime saplandı sanki… İntikamı alındı neyse ki🙂

  18. >domates@gmail.com ‘a da atabilirseniz cok mutlu olurum.ya da nette ingilizce altyazılı bir versiyonu varsa o da olur.teşekkürler,kaan

  19. >@lionelmoroccom@gmail.com

Leave a Reply

Please log in using one of these methods to post your comment:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s