>16-17/5 2000 Tivoli-Kopenhag #2

>

33 responses to “>16-17/5 2000 Tivoli-Kopenhag #2

  1. >gooooooooolllllllllll de güizagolazooooooooo de fenerbahceee.. paso de Aragonés centro de roberto carlos….fenerbahce 5 boca juniors 0.. Aragonés win CONTINENTAL CUP.. WORLD CLASS TRAINER..MAGNIFICA BORRACHO@valor………I SEE ROBERTO CARLOS WHEN HE IS YOUNG AND EFFECTIVE.. YOU SEE ROBERTO CARLOS WHEN HE IS OLD AND SLOWLY..this is the difference between you and me..

  2. >Herşeyin içilen carlsberg lerden sonra başladığını söyler bu maçta bulunan bir arkadaşım,”oysa ki içmeden önce beraber bağırıyorduk,içtiler sapıttılar,carlsberg diye bir bira hayatımda duymadım alkolsüz gibi bişey”

  3. >Bayram degil, seyran degil, bu resimlerin bu tarihte blog’da sergilenmesini anlayamadim.. Tarih 17 Mayis olsa tamam diyecegim o da degil..

  4. >@blog yazari: seloÇok özür diliyorum. Bir dahaki sefer size danışırım….

  5. >İngilizler kavga çıkarıp serserilik yapmayı severler ve kendi aralarında ettikleri kavgalarda bile peşinde koştukları şey biraz adrenalin salgılamaktır. ve en fazla yumruklarını bilemedin çevrede bulunan sandalyeleri kullanırlar. Bizde ise durum ne yazık ki farklıdır, arkadaşlarına dönüşte anlatacak hikayesi olsun diye kavga çıkaran bir ingiliz’in kafasının ortasına döner bıçağı yemesi an meselesidir. haa bu yazımdan ingilizlerin sevimli birer serseri olduğu algısı doğmasın ama olayı rayından çıkaran şu tribünsel kavga kültürünü bile vatan-millet-din ekseninden kurtaramayan biziz.

  6. >Bülent abi bir kitaptan falan bahsetmişsin, nerden bulabiliriz bu kitabı?http://footballsoldier.blogspot.com

  7. >@maslowİngiliz hooliganların ‘en fazla yumruklarını veya çevredeki sandalyeleri’ kullanmaları nostaljik bir durumdur. Özellikle 90’ların başından itibaren İngiliz polisinin futbol şiddeti ile mücadelede geliştirdiği yeni teknoloji ve taktikler , boş arsa veya arka sokaklarda “ayarlanan” hooligan kavgalarına çok kısa sürelerde müdahale edilebilmesini sağlamış, bu noktada eskisi gibi birbirlerini tepeleyecek 30 dakikası kalmayan İngiliz hooliganlarda kavga edebilecekleri 5 dakika içerisinde karşı tarafa maksimum zararı verebilmek için bizde “emanet” tabir edilen aletlere başvurmaya başlamışlardır.Bu konuda ayrıntılı bilgi için ,okunası bir kitap olan “Among the Thugs”ı tavsiye edebilirim.

  8. >ya gore gore bunu mu gordun arkadas diyeceksiniz belki ama, benim dikkatimi en cok tum arsenallilerin sari-lacivert deplasman formalariyla olmalari cekti. belli ki maca o formayla cikilacagi klupten aciklanmis ve taraftar takimla butunlesmek adina hemen hepsi deplasman formasiyla gelmis. ulkemizde de gormek istedigim guzel bir klup taraftar dayanismasi.

  9. >@ramoni can drink rakı while watching carlos, this is the biggest difference between me and all spain:)Aragones is the spy of Spain, he came to turkey for f..g turkish football and finishing turkish players… i hate aragones more than I hate Usame Bin Laden!Güiza will stay in Turkey after Fenerbahçe and made a morning show with Seda Sayan!

  10. >ilk fotoğrafta en arkada duran arkadaş bayağı eğleniyor:-)

  11. >fotoğraflarda ki Türklerin resmi üniforması beyaz gömlek siyah pantolon.

  12. >@ BTAçıkçası ben de bu tepkiyi anlamadım. Sonuçta selonun düşündüğünün aynısı benim de aklıma geldi. GS taraftarı bu hafta bütün tahriklere rağmen bir tribün olayına karışmış değil; aynı şekilde arsenalliler de öyle.. Tarih: 09.02.09 yani neresinden baksan yıl/ay/gün dönümü de değil…Hakikaten bayram değil seyran değil yani…

  13. >ilk fotograf beni benden aldi. Fotografdaki herkez cok farkli ruh hallerinde sanirim.Sapkali arkadas Yegenini tokatlayip sever gibi (bu sevme tarzina da hep gicik olmusumdur)dilini cikarmis,Gömlekli arkadas Van Damme filmlerinden ucan ve ayni zamanda dönen tekmeyi denemekte,Araya alinmis gömlekli “hadi dayagi yedik, sunun ceblerini yoklayayim tadinda,Top sakalli arkadas, sen baslibasina bir hikayesin, fotomontaj misin, nesin?

  14. >türk holiganizminin doruk noktasıdır.. geceki kavgalarda bizimkiler kesin üstündü ama gündüz için aynısını diyemem. yine de bu işin üstadı ingilizler herhalde için en çetin ceviz oldular..

  15. >Aragonés is a legendary player and technical staff. only madridistas don’t love him. because of raul. raul is cancer for r.madrid..

  16. >lucha fantástica. este es el espíritu del “hooliganism”el francés nos amenazó. sino que no hemos podido ver ninguna lucha .. jaaaaaaaajjjjjjj. cobarde francés cobarde mirasierra..

  17. >@frodo 555Kusura bakmayın ama ben bu yorumlara anlam veremiyorum. Bu blog benim. Neyi; ne zaman; neye bağlı olarak post edeceğime ben karar veririm. Konunun ne hafta sonu Galatasaray; ne de Arsenal ile alakası var. Bu fotoğrafları görmemiş olan futbolseverler görsün diye ekledim arşive. Birçok konuda olduğu gibi. Bir blog üst kurulu kurdunuz da hangi günün bayram hangi günün seyran olduğunu belirlediyseniz benim haberim yok..

  18. >@BTKonu ile alakasiz olacak ondan dolayi kusura bakma.Mac oncesi Hakan Balta’nin sakatligindan dolayi yapilan oyuncu degisikligi ile 1.ci hakkimizi kullanmis mi olduk? Skibbe nin Nonda’yi cikartip Umit Karan’i oyuna almayasinin baska bir sebebini bulamiyorum da:)Saygilar,SK

  19. >hahahaaa Bülent abi desene sen, “bayram seyran dinlemem öperim ben kardeşim”adam çıkmış sorguluyor ya utanmadan, bu fotoğrafları neden koydun, bir alaka kuramadık diye… Bence Aceto bu postla, insanları hooliganlığa sevk ederek, bundan rant sağlayacak, reis olacak, gider yapacak…Sizi özenle mi seçip yetiştiriyorlar anlamıyorum…

  20. >aceto hedef göstermek gibi olmasın seninde yazdıgın “türklere gaz veren 1-2 türk gazeteci” aslında canavar uzmanı sadettin teksoy🙂

  21. >aykut ışıklar karambolde baya bi dayak yemişti bu meydanda.bu arada bülent abi sabırlı açıklamalara devam ediyor :)büyük ihtimal bu akşam lig tv de izleriz kendilerini eğer bir değişiklik olmadıysa

  22. >illa bir haber ya da resim eklemek icin olayin yil donumu falan mi olmasi gerekiyor ? niye dert ettiniz bu kadar anlamadim.

  23. >@frodo555kimse kimsenin sözcüsü değil, bülent bey in de eli sanırım benden de fazla kalem tutar ama istersen çık yorumu bir daha oku… merak edilmiyor orada hesap soruluyor… eminim sebep sorulsaydı makul bir cevap alınırdı… daha önce de söylemiştim, açıkça ve dürüstçe yine söylüyorum… benim şahsıma ait bir blogda, kimseden bir şey beklemediğim yazılara bu tarz (daha önce de istanbul un fethini neden yazmadın diye hesap soruyordu arkadaş) sorular gelirse, ben de ona çok acayip sorular sorarım!olaya bir de bu açıdan baksan hak verirsin, zaten gördüğün gibi o soruyu soran arkadaş takibini de yapmamış, yani tabiri caizse bombayı atmış kaçmış…birlik olalım arkadaşlar, izin vermeyelim bu oyunlara, bloglar kardeş olsun, aynı anda yazalım, çizelim, bir adım ilerlemeyelim, haydi halaya, hobareyyyy…

  24. >besiktas’liyim.orda degildim ama olabilirdim. mactan once g.s tribununden arkadaslar carsi’ya gelip 15-20 kisi davet ettiler. olay olacagini tahmin ediyorlardi, kulupte onlara epey bir kontenjan vermistir. sonradan direk en kafa adamlardan dinledigimiz kadariyla mac oncesi gece 5’erli 6’sarli organize olmadan gelen arsenallilere karsi cok ustunmusler ama malum ingilizler’in kemik tayfasi gunu birlik yaptigi icin bu deplasmani mac gunu epey bir zorlanmislar. bu deplasmanla ilgili anlatilacak en komik ankedot;(aceto bulursa ne guzel bir ek olurdu bu posta) ertesi gun yayinlanan the sun gazetesinin bas sayfasinda tam sayfa fotografi olan elinde kisa doner bicakli g.s’li eski tribuncu K.M’nin yaralanip raslanti sonucu, aksam yaraladigi polisle hastanede ayni odaya konulmasi ve polis’in bu sayede onu hatirlayip tutuklanmasina sebep olmasidir. memleket kucuk olunca bu tur sanssizliklar normal yani…

  25. >@BT: Blog üst kurulu kurmadık, kimsenin bloğunu sahiplenmeye de çalışmıyoruz. sadece var mıdır bu fotoların bu saatte arz-ı endamının bir nedeni -ne bileyim o gün benden sağlam dayak yiyip komaya giren (şaka bu dediğim) bir gunner; 8,5 sene hareketsiz yatıp dün uyanmıştır mesela- manasındaydı söylenenler.. şu ana kadar da top benim alır eve giderim, hatta saha da benim o yüzden siz gidersiniz dışında cevap da alamadım/k. Neyse önemli değil, GS yönetimi de bizi kaale almıyordu 1615 ten biri olmadığımız için zaten; alışkınız biz… @varoldöken:SELO’nun neden fikri takip yapmadığını bilmiyorum ancak; kendisini galatasaray.to dan tanırım.. bordeaux maçı için fransaya gidecekti belki erken gitmiştir akraba vs. varsa o yüzden girememiştir nete… Belki gördüğü tepkiyi anlamsız bulup küsmüştür bir daha yazmamaya yemin etmiştir -ki böyle yapmışsa da anlarım… Niçin o postu attığıyla ilgili yorumum ise; biz Galatasaraylılar, birkaç haftadır yaşananlardan sonra epey alıngan ve doluyuz… Tam da kayseri maçından sonra ntv nin lincoln ve kendini atma olayıyla ilgili klip hazırlayıp işin yolunu döşeme hizmeti sunması gibi, gündemle alakasız bir konunun, çok takip edilen bir futbol blugunda, üstelik de sahibi Galatasaraylı bilinen/olan bir futbol blogunda, güruh halinde dökülen fotolarla yer etmesini doğru bulmamış olabilir.

  26. >@frodo 555Blog arşivini gözden geçirirsen birçok konunun nedenli nedensiz bir fotodan bir anıdan ya da bir haberden dolayı birçok post yapıldığını göreceksin.Senin bu satırlarından sonra düşündüm bir alaka kuramadım. Kopenhag fotoları Kayseri maçından sonra hangi amaçla konmuş olabilir kiMadem bu kadar merak var. Olayın gelişimini de anlatayım. Fotoğraf arşivimi düzenliyordum. Gördüğün bu fotoları görmek isteyecek blog müdavimleri olduğunu düşündüm ve yayınladım. Bu ülkenin paranoyak bir havası var galiba. Nedir bu şüphecilik, sorgulama anlayabilmiş değilim.Evet altını tekrar çiziyorum, bu adres altında top benim. Tek başıma yazıyorum ve istediğimi yazıyorum. Kimseye neyi ne zaman neden yazdığım hakkında açıklama yapamayacak kadar yoğun bir iş hayatım var. Çünkü parayı blogdan kazanmıyorum. Tüm bunların Galatasaraylı olmak-olmamakla ne alakası işte bunu hiç anlamadım. Artık söyleyecek bir lafın varsa sağ üst köşede e-mail adresim var.

  27. >ya o bu değil de arada sarkozy kaynıyor, ben bu adama da kıl oldum… blog senin, kıllık benim aceto:)

  28. >@frodo:bu konuyu uzatmak hic istemiyorum aslinda, ama hala burada “dereli akilli ol” diye bir yazi gormeyi bekliyosan yanlis yerdesin. (sanmiyorum ama oyle bir yazi gorursem de ben yanlis yerdeyim). ne yapsin adam, kahrolsun federasyon diye post mu yazsin, burayi taraftar forumuna mi cevirsin. forumunda zaten konusuyosun bunlari iste ne guzel. niye buranin da ayni olmasini istiyosun. daha konusmak istersen bu aksam pasajdayiz, kalan 1614 kisiyle sarap icicez. bekleriz.

  29. >bu ispanyollar nerden buluyor hocam bu blogu, blogspotta real madrid diye mi ariyorlar? yoksa ramon adam mi topluyor.heriflerin nickleri de isimleri gibi masallah.

  30. >@cisco:ben merakımı BT nin son postuyla zorlukla da olsa giderdim, zaten o merakı dile getirirken de bir şey dikte etme amacım yoktu. O anlamda konuyu bırakmıştık yani, sen istersen alıp uzatmak, kısaltmak, beceremem dersen ölçüsünü alıp terziye bırakmakta serbestsin. buranın bir yerden farklı veya aynı olmasını istemem senin kafanda cereyan eden şeyler benim zikrimde veya fikrimde olanlar değil..Sizin pasaj muhabbetiniz ise “je men fous” diyebilirim ancak..

  31. >@B.TSevgili aceto gün geçtikçe Aziz Yıldırım’dan bir farkın kalmıyor…Sadece yer ve renkler farklı…

  32. >Frodo,Hocam bu kadar nefes tuketip kendi kanaatini savunuyorsun da sonuna neden bir Je Men Fous sikistiriyorsun. Yakisiyor mu? Madem sikinde degil, o zaman neden bu kadar hassasim ayaklarindasin.

  33. >@trofolo:Olmayan bir şeyi bitirmek ne kadar zomuş Allahım… Kanaatim filan yok benim, o yüzden birşey savunmuyorum da… bir meraktı, cevabını da aldık BT den bitti gitti… pasaj..şarap..1614 sokuşturmasına da o dilden yanıt verdik, sen gittin tercüme edip bizi ortalıkta küfreden adam durumuna düşürdün. Onun yerine “c’est le cadet de mes soucis” dersem bitecek mi bu muhabbet? n’oolur…

Leave a Reply

