>Giovani Dos Santos Galatasaray’da

> Transferi resmen açıklayan bu kez Galatasaray kulübü değil, oyuncu oldu. Geçen sezon Morgan De Sanctis de transferini açığa çıkarmıştı. Elbette hiç sürpriz tarafı yok. Garip olan (kadrodan gidecek olan isimle sözleşmenin feshini bekliyorlardır) Galatasaray’ın açıklama yapmaktan kaçınması. Giovani, ülkesinde ESPN radyoya konuştu ve Galatasaray’a gideceğini açıkladı. Radyodan dinlediğim röportajdan birkaç not düşeyim:

“Galatasaray ile anlaştım. Sezon sonuna kadar kiralık gidiyorum. Rijkaard gibi beni tanıyan bir hocayla çalışacağım için çok mutluyum. Daha fazla dakika alacağım. Dünya Kupası öncesinde buna ihtiyacım var. Satın alma opsiyonu Galatasaray’da olacak. Ailemle de konuştum benim için iyi tercih olduğuna karar verdik. Galatasaray’da tanıdığım çok oyuncu var. İyi bir takım var, Elano, Leo Franco, Baros …. var. Para öncelikli değildi;önemli olan futbol oynamam. Rijkaard beni hangi mevkide oynatacağını iyi bilir.(kanatlar) ……….”

****
13:12 Galatasaray transferi resmen sitesinden açıkladı.

Leave a Reply

