>Arda ve Ekşi Sözlük

>Arda Turan, Ekşi Sözlük’ü takip ediyor ve demiş ki:
”Bazen ‘Dur ben şunu bir eleştireyim’ diye yazmadıkları saçmalık kalmıyor. Herkes klavyenin istediği tuşuna vurmakta özgür, fakat insan tarafsızlıktan kopmamalı. Bazen daha çok zeka arıyorum insanlarda. Mesela bir yazı vardı hakkımda, ‘Liverpool’a gitse, tesiste Arsenal marşı çalınsa ne düşünürdü?’ demişler. Ya ne düşüneceğim, ben Liverpool’da profesyonel futbolcu olurdum. Ben şu anda buranın öz çocuğuyum. Yani bu mahalledenim. Hepimizde vardır, mahalleye bir yabancı gelince bir süzeriz. Birbirimizi kandırmayalım. Galatasaray konusunda profesyonel değilim. Bunu her zaman söyledim. Tamam, para da kazanıyorum. Napayım, para veriyorlar, almayayım mı? (Gülerek). Bana, ‘Taraftara oynuyor’ diyorlar. Benim, taraftarı arkama almaya ihtiyacım yok ki, neden böyle bir şey yapayım? Yaşlı teyzeler, küçük çocuklar hepsi beni seviyor, çünkü ön yargılı değiller. Daha net bakıyorlar.”

Leave a Reply

