>Usta vs. Çırak #2

>Louis Van Gaal konuşacak, Mourinho özneli cümleler kuracak. Portekizli sessiz kalacak!.. Finale 4 gün kala ortalık kızışıyor. Hollandalı ustası ne demişse aynen iade etmiş çırak. Elbette ki boynuz kulağı geçti bu arada. Van Gaal’ın açıklamalarını kaçıranlar sayfada biraz aşağı doğru yol alsınlar biz Mourinho ile devam edelim: “Van Gaal eğlenmekten mi bahsediyor. Fiorentina’yı elerken ilk maçta bir golü ofsayttan attılar. O galibiyet golü sayesinde de Floransa’ya beraberlik ihtimalini cebine koyup gitti. Ben mi defansif oynatıyorum? Chelsea ve Barcelona’ya karşı evimizde sürekli atak oynadık, hücum etti. İkisini de ilk maçta sahamızda yendiğimizden rövanşları defansif oynamış olabiliriz. Van Gaal mı ne yaptı? Ribery atılınca, Olic’i çıkarıp Tymoschuk’u aldı oyuna. Benim Camp Nou’daki sevincimi de eleştirmiş. Geçen sezon Iniesta gibi biri Chelsea’ye son dakikada gol attığında deli gibi seviniyordu. Ben neden sevinemiyorum, onu anlamadım. “

Leave a Reply

