>Jack Nicholson Tribüne

>Memleket gergin, futbol yazmaya varmıyor insanın eli. Bu kaosun içinde; banane Mourinho’dan, istediği 4 adamdan diyorsun. Biraz gevşeyelim. Emre Atasoy, bu blogun yorum moderasyonunu paylaşıyor benimle. Bugün federasyonun o garip kararının ardından, twitter’daki yorumunu paylaşmak istedim sizinle: “Ziya Doğan yarın 6+2+2 için açıklama yapar: Ben zaten senelerdir bu taktikle oynuyordum. “ Emre gazeteci değil, hiç olmadı da, olmak istediğini de sanmıyorum ama Emre gazeteci doğmuş bir adam. Bir cümlede özetlemiş işte federasyonun yeni kararını. Neyini tartışacaksın ki? Tepkileri izledim gün boyunca. Farklı renklere gönül verenler milli takım için bile böylesine mutabakata varmadılar. Biri bile çıkıp da “Evet arkadaş federasyon doğru yapmış” demiyor. Empati yapmaya çalışıyor, bu kararı alanların yerine koymaya çalışıyorum kendimi. Başaramıyorum. Benim büyük oğlum ilkokul bire gidiyor. Onun matematik problemlerine benziyor bu: 6+2+2. Biz yetişkinler buna eşittir “saçmalık” diyoruz. Bir teknik direktör her hafta 2 yabancısını tribüne yollayacak. Üstelik bu yabancılar için yaş sınırı da yok! Çekirdek paketini eline alan, sakatım diyen tribüne çıkacak.

İnsan biraz oturup 5 büyük ligdeki kuralları inceler. Yaş sanırı, milli olma kriteri vs. bir sınırlama getirir. Bizim federasyon, 2-3 kulübün sesini dinlemiş bu seferlik: “Elimizdeki +8 yabancı var, satamıyor, atamıyoruz Mahmut Bey bir el uzat!” Süper Lig’de bütün transfer politikaları değişecektir bundan sonra. Safraya çıkan bütün yabancılar için; “Dursun elimizin altında belki lazım olur” politikası devreye girecek, 10 kontenjanı doldurmak için transfer furyası başlayacak. Peki çözüm nedir? Ben derim ki elini çabuk tutan Jack Nicholson’a lisans çıkartsın ve tribüne oturtsun. Madem tribünde yabancı istiyorsunuz, bundan daha güzel reklam yok!

Leave a Reply

